مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-16اجتماعي

بازیافت 6.5 هزار تن پسماند وارداتی در یزد


رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل محیط زیست یزد از واردات شش هزار و 441 تن پسماند به استان جهت بازیافت خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل محیط زیست یزد از واردات شش هزار و 441 تن پسماند به استان جهت بازیافت خبر داد.

مژگان رضوانفر در این رابطه اظهار کرد: به منظور نظارت ویژه بر وضعیت و نحوه نگهداری، انبارش، بازیافت، بی خطرسازی، تصفیه و سایر روشهای دفع پسماندها، اطلاعات 100 واحد صنعتی، بازیافتی، محل های گود زباله شهری و سایر بخش ها در سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بررسی و صحه گذاری شد.

وی افزود: تعداد کل نقل و انتقال پسماندهای صنعتی و ویژه بارگذاری شده در سامانه مذکور 130 مورد بوده که بر این اساس حدود شش هزار و 441 تن پسماند به استان وارد و بازیافت شده و حدود پنج تن پسماند جهت امحاء به استان های دیگر انتقال یافته است.

رضوانفر میزان پسماندهای وارداتی مشمول الحاقیه 9 کنوانسیون بازل را شامل ضایعات 45 هزار تن کاغذ و مقوا اعلام کرد و گفت: بررسی آنالیز و نظارت بر واردات آن‎ها در گمرک و نیز در واحد پذیرنده بازیافتی توسط اداره کل صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: البته به منظور اجرای ماده 16 قانون مدیریت پسماندها، تعداد 30 اخطار برای واحدهای صنعتی، خدماتی و غیره صادر که منجر به اقدامات پاکساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیافت 6.5 هزار تن پسماند وارداتی در یزد

بازیافت 6.5 هزار تن پسماند وارداتی در یزد