مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-16فناوري

کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز آغاز شد


چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر سه شنبه رییس کنگره بین المللی سلامت با اشاره به رویکر این کنگره در سلامت افراد جامعه زیرساخت های ایجاد شده در حوزه فناوری اطلاعات در ایران به موازات تغییرات جهان در یک دهه گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه بارزی از این حرکت روبه جلو را می توان در رشد 26 درصدی تلفن های هوشمند در ایران در طی سال های 92 تا 97 دید.

دکتر کامران باقری لنکرانی گفت: تعداد تلفن های هوشمند در ایران در سال 92 دو میلیون دستگاه بودکه در سال 97 به 53 میلیون دستگاه رسیده است.

وی افزود: بر اساس آخرین پیمایش در بهار امسال 90 درصد افراد بالای 15 سال از تلفن همراه استفاده می کنند، که 75 در صد آن ها تلفن های هوشمند است.

دکتر باقری لنکرانی بازشناسی این ظرفیت را برای استفاده واقعی از آن مهم خواند و گفت: یکی از درس های مهمی که وقایع تلخ جهان گیری کووید 19 به بشر داد استفاده بهتر از این فناوری هاست.

وی تلاش برای ارائه خدمات غیرحضوری، ارتقای آن، فعال کردن محققان و دانشمندان داخلی و خارجی، شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران را از رویکردهای اصلی کنگره امسال سلامت خواند.

دبیر کنگره هم به دریافت 246 مقاله به دبیر خانه کنگره اشاره کرد و گفت: از این تعداد 187 مقاله پذیرفته شد که 27 مقاله به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز آغاز شد

کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز آغاز شد