مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-16اجتماعي

استفاده از ظرفیت های مردمی در حفاظت از محیط زیست


معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد ملی و مدیریت تالاب های کشور استفاده از ظرفیت های مردمی و فرهنگی و اجتماعی را راهکاری موثر برای حفاظت از محیط زیست دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری در مراسم پنجاهمین سالگرد معاهده رامسر و روز جهانی تالاب ها در سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش و جایگاه مهم تالاب ها در زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سلامت جامعه گفت: تالاب ها با کارکردهای مهمی که دارند، همواره مورد توجه هستند.

وی با اشاره به اختصاص بودجه های مناسب برای احیای تالاب ها افزود: تالاب ها از مهم ترین اکوسیستم های زمین هستند که به طور مستقیم در زندگی بشر تاثیرگذارند و متاسفانه شاهد تخریب این منابع ارزشمند هستیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تخریب بسیاری از تالاب ها در عراق، سوریه و همچنین ایران به علت استفاده ناصحیح و برداشت های غیرمجاز و خشک شدن این تالاب ها گفت: در دولت ایران همواره مسائل زیست محیطی مورد توجه بوده و محیط زیست همیشه از دغدغه های دولت ها بوده است.

جهانگیری با بیان اینکه امروز محیط زیست و منابع طبیعی ما در معرض تهدیدهای جدی است و تبدیل اراضی کشاورزی به مسکونی، جنگل زدایی، کوه خواری و دریاخواری در سواحل به دست عده ای سودجو از مشکلات ما در این حوزه است، گفت: آلودگی هوا نیز در کلانشهرها یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های مردمی در حفاظت از محیط زیست

استفاده از ظرفیت های مردمی در حفاظت از محیط زیست