مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-16پزشكي

آسیب های رژیم های فانتزی بر بدن


یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه رژیمی که وعده غذایی را حذف می کند یک رژِیم فانتزی و غلط است، گفت: در رژیم های غذایی، مجاز به حذف هیچ گروه غذایی نیستیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه رژیمی که وعده غذایی را حذف می کند یک رژِیم فانتزی و غلط است، گفت: در رژیم های غذایی، مجاز به حذف هیچ گروه غذایی نیستیم.

سیاوش فاضلیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص رژیم های لاغری، اظهار کرد: در این نوع رژیم ها نباید هیچ ماده غذایی حذف شود، بلکه همه مواد غذایی موردنیاز بدن اعم از ویتامین ها، کربوهیدرات ها، پروتیین های، اسیدهای چرب و .

باید تامین شود تا فرد دچار سوءتغذیه و ضعف عضلانی نشود.

این متخصص تغدیه ادامه داد: معمولا افراد دارای اضافه وزن به دنبال رژیم هایی هستند که که وزن خود را در مدت زمان کوتاه کم کنند، رژیم هایی که در مدت زمان کوتاه وزن زیادی را کم می کند، عموما آب بدن را کاهش می دهند، یعنی فرد زمانی که خود را وزن می کند، می بیند وزنش کاهش یافته اما بافت های چربی او تغییر چندانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه رژیم های لاغری باید به گونه ای باشد که بافت چربی بدن را کاهش دهد، یادآور شد: همچنین این رژیم ها باید آب و عضلات بدن را نیز حفظ و تنها چربی بدن را کم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های رژیم های فانتزی بر بدن

آسیب های رژیم های فانتزی بر بدن