مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-16سياسي

بهره برداری از کلینیک دندانپزشکی سپاه ظرف 2 ماه آینده در خراسان شمالی


فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یکی از کمبودهای استان درزمینهٔ بهداشت دندان و کلینیک دندانپزشکی است که در این راستا کلینیک دندانپزشکی خراسان شمالی، - سردار ابوالقاسم چمن در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان از اولویت های اصلی نظام است و خوشبختانه در استان بیمارستان 64 تخت خوابی جوادالائمه که از مصوبات ستاد سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 91 است به مردم ارائه خدمت می کند که توسعه این مجموعه نیز با بهره برداری از مرکز جراحی محدود انجام شد.

سردار چمن افزود: اکنون نیز مجوزهای لازم برای اجرای فاز دوم توسعه مرکز درمانی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح دریافت شده است و به زودی اجرای آن آغاز می شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه در کنار سایر ارگان ها برای رفع کمبودها و تسریع در بهره برداری از پروژه ها و ارائه خدمات به مردم گام برمی دارد و همواره خدمات رسانی عمومی و اجتماعی باهدف محرومیت زدایی را در دستور کار خود دارد.

وی صنعت اسب اصیل ترکمن را یکی از ظرفیت های مهم استان عنوان کرد و افزود: با پیگیری و مشورت با کارشناسان و هیئت اسب دوانی مقرر شد تا مجموعه ای برای این امر اختصاص دهیم تا کمبود در این زمینه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کلینیک دندانپزشکی سپاه ظرف 2 ماه آینده در خراسان شمالی

بهره برداری از کلینیک دندانپزشکی سپاه ظرف 2 ماه آینده در خراسان شمالی