مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-16فرهنگي

امیدی که در روزگار سخت نویدبخش زندگی است/ زردهایی که قرمز شدند


داوود امیری بیان کرد که در نمایشگاه «زردها بیهوده قرمز نشدند» به دنبال ایجاد «امید» تحت تأثیر «نور» بوده است؛ امیدی که در این روزگار سخت، نوید زندگی می دهد.

- داوود امیری بیان کرد که در نمایشگاه زردها بیهوده قرمز نشدند به دنبال ایجاد امید تحت تأثیر نور بوده است؛ امیدی که در این روزگار سخت، نوید زندگی می دهد.

داوود امیری هنرمند عکاس و فیلمبردار سینما که نمایشگاه عکس هایش با عنوان زردها بیهوده قرمز نشدند تا 5 اسفندماه در گالری ثالث برپاست، درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: نگاه من در این نمایشگاه که شامل 15 قطعه عکس است، توجه به نور و سایه و تأثیرات آنها به عناصر پیدا و پنهان درون قاب است.

مدت هاست روی این موضوع در برخورد با اشیا فکر می کنم که ثبت این نکات در عکس ها منجر به خلق زیبایی می شود.

وی درباره نقش نور و سایه در عکس هایش توضیح داد: نقش نور سهم مهمی در درک ما از واقعیت موجود و یا صورت تغییر یافته آن در زندگی دارد.

جهان پر از رمز و راز است.

همه گمان می کنند که نور واقعیت پیرامون ما را نمایان می کند اما بسیاری از مواقع این تاریکی است که موجب کشف و شهود بیشتری می شود و ذهن را درگیر می کند.

این هنرمند عکاس و فیلمبردار سینما تصریح کرد: همزمانی و نزدیکی نور و سایه موجب بروز یک اثر زیبایی شناسانه است و برای ثبت این آثار، گاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدی که در روزگار سخت نویدبخش زندگی است/ زردهایی که قرمز شدند

امیدی که در روزگار سخت نویدبخش زندگی است/ زردهایی که قرمز شدند