مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 02:552021-02-15اجتماعي

ارتقای جایگاه زنجان در کنکور/ استان زنجان رتبه 17 را کسب کرد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، استان در آزمون سراسری سال 1399 در بخش پذیرش با آزمون در جایگاه هفدهم قرار گرفته است.

- داود بهرامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان سنجش آموزش کشور رتبه استان زنجان در آزمون سراسری سال 1399 در بخش پذیرش با آزمون در جایگاه هفدهم بوده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: استان زنجان با همت و تلاش توانست رتبه سال گذشته را تکرار کند.

وی با اشاره به رتبه استان در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی عنوان کرد: خوشبختانه رتبه استان از جایگاه 15 سال 1398 به رتبه 10 ارتقاء پیدا کرده است.

بهرامی با اشاره به ارتقای پنج پله ای رتبه استان و قرار گرفتن در بین 10 استان برتر در این شاخص عنوان کرد: این ارتقای رتبه حاکی از برنامه محوری مدارس و مناطق آموزشی و داشتن فعالیت های مکمل آموزشی با کیفیت در سطح واحدهای آموزشی است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جهش رتبه گروه ریاضی و فنی از 17 به 11 ادامه داد: جهش رتبه در گروه علوم انسانی از 21 به 18، در گروه علوم تجربی از 22 به 16 و گروه زبان های خارجی از 11 به رتبه 4 از نکات حائز اهمیت در عملکرد استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای جایگاه زنجان در کنکور/ استان زنجان رتبه 17 را کسب کرد

ارتقای جایگاه زنجان در کنکور/ استان زنجان رتبه 17 را کسب کرد