مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 00:152021-02-15پزشكي

ترکیباتی که بقای عمر افراد مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه را تضمین می کنند


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافته اند که ترکیب برخی از داروها می تواند به بقای عمر افراد مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه کمک کند.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافته اند که ترکیب برخی از داروها می تواند به بقای عمر افراد مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، یکی از پژوهشگران موسسه سرطان دانا فاربر (Dana-Farber Cancer Institute) با گزارش فاز سوم از یک آزمایش بالینی گفت: بیماران مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه که یک داروی هدفمند ترکیب شده با عامل ایمنی درمانی را دریافت کردند، نسبت به بیمارانی که با داروی استاندارد تحت درمان قرار گرفته بودند، بقای طولانی تری داشتند.

در مقاله این پژوهش آمده است: میزان بقا نشان می دهد که یک مهارکننده ایمنی به همراه یک داروی مهارکننده کیناز، در درمان بیماران مبتلا به کارسینوم سلول کلیوی (Renal cell carcinoma) پیشرفته، اهمیت دارد.

نتایج فاز سوم پژوهش نشان داد که ترکیب تشکیل شده از داروی موسوم به لنواتینیب (Lenvatinib) که مهارکننده کیناز است و پروتیین هایی را که در تشکیل رگ های خونی تامین کننده تومور نقش دارند، هدف قرار می دهد، با داروی موسوم به پمبرولیزومب (Pemolizumab) که به سیستم ایمنی در حمله به سرطان کمک می کند، مزایای قابل توجهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیباتی که بقای عمر افراد مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه را تضمین می کنند

ترکیباتی که بقای عمر افراد مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه را تضمین می کنند