مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 19:552021-02-15سياسي

2800 دانش آموز گیلانی عضو انجمن های اسلامی مدارس هستند


به گفته مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، اتحادیه در 500 مدرسه استان انجمن اسلامی دارد که قریب به دوهزار و 800 نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم عضو این انجمن ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، محمد لطیفی امروز در جریان بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در محل دبیرستان هیأت امنایی شهید علی انصاری اظهار کرد: فعالیت اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان گیلان امسال به دلیل شرایط حاد کرونا یی متفاوت تر از سال های دیگر در فضای مجازی برگزار می شود.

وی یکی از دستاوردهای مهم نمایشگاه های مدرسه انقلاب را تقویت روحیه پژوهش گری در دانش آموزان دانست و افزود: امسال به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر 100 نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان گیلان برپا و تولیدات فرهنگی و هنری دانش آموزان در پیام رسان شاد منتشر شد.

  مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان نخبه یابی و نخبه پروری را از رسالت های انجمن های اسلامی مدارس دانست و گفت: دانش آموزانی با اتحادیه انجمن های اسلامی در ارتباط هستند که به لحاظ علمی، اخلاقی و برخورداری از روحیه انقلابی گری یک سر و گردن از هم کلاسی ها خود بالاتر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 دانش آموز گیلانی عضو انجمن های اسلامی مدارس هستند

2800 دانش آموز گیلانی عضو انجمن های اسلامی مدارس هستند