مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 18:452021-02-15ورزشي

بیانیه مهم کریمی و مهدوی کیا در انتخابات فوتبال


از معادلات پشت پرده کاملا آگاهیم اما داوطلب شدیم تا ثابت کنیم انتقادهای چند سال گذشته فقط شعار نبوده ، بلکه فوتبال پاک و عاری از فساد می خواهیم.

- علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که به عنوان کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند، بیانیه مشترکی را در خصوص انتخابات صادر کردند که متن این بیانیه به شرح زیر است: به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بدون تعارف می خواهیم برخی مسائل فوتبال ایران را با مردم سرزمین مان، از هواداران و عاشقان فوتبالی و پیشکسوتان و رسانه ها گرفته تا مدیران فوتبالی اعم از روسای هیات ها و مدیران باشگاه ها در میان بگذاریم.

با اینکه در هفته های گذشته غم از دست دادن دوستان عزیزمان مهرداد میناوند و علی انصاریان قلب ما را شکست و دل ما، خانواده هایشان و هواداران قدرشناس فوتبال را به درد آورد اما ما را در تصمیم مان برای ورود به عرصه مدیریت فوتبال و کمک به آینده پر طرفدار ترین ورزش ایران مصمم تر از قبل کرده است.

علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مانند خیلی از پیشکسوتان فوتبالی که سال ها با گوشت و پوست و استخوان شان فوتبال را لمس کرده اند، خیلی خوب می دانیم که فوتبال از معدود دلخوشی های مردم این مرز و بوم است؛ مردمانی که با افتخار آفرینی و موفقیت های فوتبالی اشک شوق می ریزند و در شکست ها و ناکامی ها روزها افسرده و سرخورده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مهم کریمی و مهدوی کیا در انتخابات فوتبال

بیانیه مهم کریمی و مهدوی کیا در انتخابات فوتبال