مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:452021-02-15سياسي

دسترسی 96 درصد جمعیت روستایی قم به آب سالم و بهداشتی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از دسترسی 100 درصد جمعیت شهری و 96 درصد جمعیت روستایی استان به آب سالم و بهداشتی خبر داد و این میزان را بالاتر از میانگین کشوری و جهانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که به ریاست دکتر سلیمان پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد در سخنانی به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در صنعت آب و فاضلاب کشور پرداخت و گفت: قبل از انقلاب در تعدادی محدودی از روستاها در سال 82 اظهار داشت: همین امر موجب پشتیبانی فنی و مدیریتی بسیار قوی از نظر کمی، کیفی، پشتیبانی، تدارکاتی، فناوری و تکنولوژی در آبرسانی به روستاها شد که ارتقای قابل توجه استانداردهای مرتبط در مقیاس ملی و بین المللی به همراه داشت.

دکتر صادق پور یادآور شد: در پایان سال 98 با یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری بدون شک شاهد هم افزایی و استفاده از امکانات، تکنولوژی و استعدادهای مشترک خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ارائه خدمات تأمین آب و دفع بهداشتی فاضلاب به شهرها عمدتاً توسط سازمانی وابسته به شهرداری ها صورت می گرفت که از نظر کمی و کیفی با وضعیت بسیار نامطلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 96 درصد جمعیت روستایی قم به آب سالم و بهداشتی

دسترسی 96 درصد جمعیت روستایی قم به آب سالم و بهداشتی