مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-15پزشكي

مؤثرترین راهکار کنترل کرونا در ایران چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرونا و استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده، - رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:اجرایی کردن اقدامات پیشگیرانه در قالب دستورات حکومتی مانند جلوگیری از تجمعات، کمک به افراد و خانواده های بی بضاعت و کمک روحی و روانی به بازماندگان قربانیان؛ از جمله مواردی هستند که می توانند باعث ارتقاء تاب آوری کشور در مقابل ویروس هوشمند کرونا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرونا و استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده، به تحلیل شرایط کنونی شیوع کرونا و راهکار های کنترل و مهار کرونا پرداخته است.

در این یادداشت آمده است: تیم واکنش سریع مقابله با اپیدمی کرونا نه تنها باید در برابر حمله ویروس واکنش نشان دهد و به اصلاح پاتک بزند بلکه با تک های بموقع و برق آسا از پیروزی دشمن ویروسی جلوگیری کند.

ویروس برای ادامه حیات خود به دنبال گردش مستمر در بین انسانهاست و اگر محیط را برای بقای خود مناسب نبیند یا در خفا می ماند تا در شرایط مناسب حمله کند و یا اگر جامعه آن را مایوس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤثرترین راهکار کنترل کرونا در ایران چیست؟

مؤثرترین راهکار کنترل کرونا در ایران چیست؟