مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-15ورزشي

مربی USC مونیخ در راس کادر فنی بسکتبالیست های قم


جواد شهره غلامی مربی پیشین تیم آلمانی USC مونیخ آلمان هدایت تیم بسکتبال نوجوانان قم را برای حضور در رقابت های کشوری سال 1400 بر عهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد شهره غلامی از سال 1370 بسکتبال را در دبیرستان هدایتی قم آغاز کرد و دو سال بعد به اردوی تیم ملی امید دعوت شد، سپس با دریافت مدرک فوق دیپلم در دانشگاه تربیت معلم شهید مفتح قبول شد و مربیگری بسکتبال را از رده سنی پایه شروع کرد.

شهره غلامی به مدت 20 سال در باشگاه های مختلف ایران مانند نفت تهران، ظفر شمیران، کشاورز تهران، ایران آرا تهران، پویا و مهرام تهران و سپس تیم های هیات بسکتبال قم، فراز قم، راه و ترابری و جهش ترابری قم در دریافت کرده است.

این مربی بسکتبال قم در کشور آلمان دوره مربیگری بین المللی بسکتبال با ویلچر را پشت سر گذاشته و مدرک کارشناسی تربیت بدنی و کارشناس ارشد مدیریت ورزشی را در تهران دریافت کرده و در تمامی رده های سنی به عنوان مربی عناوین مختلف قهرمانی نظیر مقطع ابتدایی ایران در سال 1385، رتبه سومی مقطع راهنمایی و مقام چهارمی سال های 1386 و 1388 کشور را به دست آورده است.

شهره غلامی در سال 1390 سرمربی تیم بسکتبال ویلچر ایثار قم شد و حدود هشت سال سه قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم ایران را با این تیم به دست آورد، سپس در سال 1392


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی USC مونیخ در راس کادر فنی بسکتبالیست های قم

مربی USC مونیخ در راس کادر فنی بسکتبالیست های قم