مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-15سياسي

«منتجب نیا» مسئولیتی در حزب ندارد/ دبیرکل جدید را انتخاب می کنیم


عضو حزب جمهوریت در نامه ای به معاون سیاسی وزیر کشور ضمن انتقاد از برگزاری مجمع عمومی این حزب، نوشت: اکثر اعضای شورای مرکزی به زودی برای انتخاب دبیرکل، - تشکیل جلسه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح طلب در نامه ای به جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، دبیرکلی رسول منتجب نیا در حزب اصلاح طلب جمهوریت را غیرقانونی خواند و آورده است: ما رسما اعلام می کنیم و قاطعانه می گوییم: آقای رسول منتجب نیا هیچ سمتی در حزب جمهوریت ندارد و ما که دبیرکلی آقای منتجب نیا را قانونی نمی دانیم اکثریت داریم.

اکثریت اعضای شورای مرکزی بارها تشکیل جلسه داده اند و خواستار حضور همه اعضای حزب از جمله منتجب نیا در جلسات شورای مرکزی برای تعیین تکلیف دبیرکل و مسئولان دیگر واحدهای حزب شده اند.

وی که از اعضای هیئت موسس حزب جمهوریت است ضمن انتقاد از برگزاری مجمع این حزب که اخیرا از سوی رسول منتجب نیا برگزار شده است، نوشت: اکثریت اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در چند روز آینده با رعایت دقیق ترین پروتکل های بهداشتی برای انتخاب دبیرکل و مسؤولان دیگر واحدهای حزب در تهران جلسه حضوری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منتجب نیا» مسئولیتی در حزب ندارد/ دبیرکل جدید را انتخاب می کنیم

«منتجب نیا» مسئولیتی در حزب ندارد/ دبیرکل جدید را انتخاب می کنیم