مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-15ورزشي

سپاه همواره در تمام پروژه های مربوط به آبادانی کشور حضور مؤثر داشته است


به گزاری خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در بازدید از پروژه عمرانی سپاه اظهار کرد: با توجه به نگاه بلندی که مقام معظم رهبری در خصوص آبادانی کشور و ایجاد رفاه برای مردم دارد، بدون در نظر گرفتن اینکه چه نهادی این کار را انجام دهد طی سالیان سال شاهد بوده ایم که در هرجایی که نظام، حاکمیت و مردم نیازمند ایجاد آبادانی بودند، سپاه نیز حضور موثر داشته است.

وی با تأکید بر اینکه همواره بر شناسایی کمبودهای استان و رفع آن ها تأکید داریم، افزود: امروز از چند پروژه بازدید شد که جزء کمبودهای استان است و با کمک سپاه و سایر نهادها امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها و بهره مندی مردم استان از این پروژه ها باشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: از جمله این پروژه هایی که امروز از آن ها بازدید شد پیست اسب سواری است که با توجه به ظرفیت فوق العاده استان در زمینهٔ اسب اصیل ترکمن و با پیگیری های انجام شده، امیدواریم طی یک یا دو سال به بهره برداری برسد.

شجاعی تصریح کرد: پروژه دیگری که امروز بازدید شد، پروژه تأسیس استخر با قابلیت بی نظیر ورزشی که در حال حاضر حدود 95 درصد رشد فیزیکی دارد و از کمبودهای استان درزمینهٔ ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همواره در تمام پروژه های مربوط به آبادانی کشور حضور مؤثر داشته است

سپاه همواره در تمام پروژه های مربوط به آبادانی کشور حضور مؤثر داشته است