مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-15فرهنگي

سمنان مردمی گردش پذیر دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معتقد است که سمنان از نظر فرهنگی داری مردمی گردش پذیر است و همین می تواند به رونق صنعت پردرآمد گردشگری در این استان سرعت بیشتری دهد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معتقد است که سمنان از نظر فرهنگی داری مردمی گردش پذیر است و همین می تواند به رونق صنعت پردرآمد گردشگری در این استان سرعت بیشتری دهد.

مهدی جمال 27 بهمن ماه 1399 در دیدار با جواد قارایی تهیه کننده و کارگردان این برنامه مستند، اظهار کرد: این استان به دلیل قدمت تاریخی از دیرباز دارای منشور اخلاقی گردشگری بوده و مردمی گردشگر پذیر دارد.

وی با بیان اینکه در استان سمنان به دنبال ایجاد جریان سازنده گردشگری هستیم، به قابلیت های گردشگری استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: هم جواری با استان های بزرگ، تنوع اقلیمی و صنایع دستی متنوع و بی نظیر، برخورداری از کویر و جنگل و تعدد آثار تاریخی و کاروانسراها، تنوع محصولات کشاورزی و سوغات و .

از جمله قابلیت های استان سمنان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اهمیت تولید فیلم های مرتبط با گردشگری اظهار کرد: مستند ایران گرد نقش مؤثری در معرفی ظرفیت های گردشگری به ویژه جاذبه های کمتر معرفی شده استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان مردمی گردش پذیر دارد

سمنان مردمی گردش پذیر دارد