مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-15ورزشي

فعالیت باشگاه های ورزشی منوط به رعایت پروتکل های ورزشی است


مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: فعالیت مجموعه های ورزشی منوط به دارا بودن شرایط مطلوب بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کروناست که در صورت عدم رعایت اصول کافی با صاحبان باشگاه برخورد خواهد شد.

- مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آغاز مجدد فعالیت مجموعه های ورزشی پس از تعطیلی های چارچوب و اشل مشخصی برای این امر وجود ندارد.

 این مقام مسؤول یادآور شد: اگرچه با توجه به بسته بودن مجموعه های ورزشی بازگشت درآمد به اداره کل ورزش ناچیز است؛ مسابقات انتخابی استان را به گونه ای حمایت می کنیم که بارمالی برای ورزشکاران نداشته باشد.

اما  برگزاری جام ها و رویدادهای مناسبتی که توسط هیأت های ورزشی برگزار می شود طبق قیمت تعیین شده از سوی فدراسیون های مربوطه از ورزشکاران اخذ می شود.

وی در بخش دیگری توجه ویژه به ورزش بانوان و تسهیل در انجام فعاایت های ورزشی بانوان با توجه به محدودیت های موجود از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان دانست.

جانعلی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم کسی بخاطر نداشتن پول ورزش حرفه ای را کنار بگذارد، تصریح کرد: امکان تأمین تجهیزات برای برای همه ورزشکاران در همه رشته ها امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت باشگاه های ورزشی منوط به رعایت پروتکل های ورزشی است

فعالیت باشگاه های ورزشی منوط به رعایت پروتکل های ورزشی است