مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-15سياسي

نقش جشنواره مد و لباس فجر در تحول صنعت کیف و پایپوش


دبیر بخش کیف و پایپوش دهمین جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به برقراری تعامل بین طراحان، صنعت گران این حوزه طی 10 سال برگزاری جشنواره مد و لباس فجر نسبت به بی کاری گسترده هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره و اظهار کرد: در این دوره ما با آثاری قابل توجه در بخش طراحی مواجه شدیم که داوری آثار را سخت کرد؛ امسال افراد خلاق و پویا با طرح های جالب، قوی و ایده هایی نو حضور دارند و این مسئله تحقق یکی از اهدافی است که سال ها به دنبال آن بودیم.

وی اضافه کرد: از نظر تعداد آثار این دوره کمتر اما از نظر تنوع، کیفیت و خلاقیت بسیار بالاتر و امتیازدهی بسیار سخت بود و بسیاری از آثار به بخش نمایش راه یافته است.

دبیر بخش کیف و پایپوش دهمین جشنواره مد و لباس فجر، در پاسخ به این سوال که تأثیر تحریم ها و نبود محصولات خارجی در بازار کشور بر صنعت کیف و کفش را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: درست است که نه تنها قاچاق بلکه حتی ورود کفش ساخته شده به کشور هم ممنوع است و ما از نظر قانونی اجازه ورود پایپوش تمام شده به کشور را نداریم و باید اقلام و مواد اولیه این صنعت وارد شود اما بستر برای طراحان به چند دلیل همچنان فراهم نیست.

وی افزود: بیش از 95 درصد مواد اولیه صنعت چرم از حلّال ها گرفته تا زیره و رویه و … وارداتی است بنابراین تحریم ها این صنعت را با مشکلاتی بزرگ تر از قبل درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جشنواره مد و لباس فجر در تحول صنعت کیف و پایپوش

نقش جشنواره مد و لباس فجر در تحول صنعت کیف و پایپوش