مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-15اقتصادي

74 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت اصفهان مانده است


مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: 74 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ادارات ثبت احوال استان اصفهان مانده است.

- حسین غفرانی کجانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان اصفهان اظهار داشت: تاکنون 97 درصد از مشمولان دریافت کارت ملی در استان اصفهان اقدامات دریافت این کارت را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در مجموع چهار میلیون و 650 هزار نفر در استان اصفهان مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند، اضافه کرد: تاکنون حدود سه میلیون و 900 هزار نفر کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند.

پایان اعتبار کارت های ملی قدیمی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به پایان اعتبار کارت ملی های قدیمی گفت: کسانی که تا کنون کارت های ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند برای دریافت خدمات با هیچ گونه اختلالی مواجه نیستند، چون رسید درخواست کارت ملی هوشمند را سازمان ثبت احوال از طریق بارکد فعال کرده است که با ارائه این رسید تمامی خدمات مورد نظر را می توانند دریافت کنند و در اداره ثبت احوال هر روز به سمت کاربردی و نهایی شدن طرح کارت ملی هوشمند قدم بر می دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 74 هزار قطعه کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیشخوان دولت و ادارات ثبت احوال استان اصفهان مانده است، ابراز داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت اصفهان مانده است

74 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت اصفهان مانده است