مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-15سياسي

پیش بینی تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری در سال آینده


شهردار کرمان با دفاع از بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال 1400، توافق اعضای شورای اسلامی شهر کرمان مبنی بر تصویب بودجه سال آینده را گرفت.

- سیدمهران عالم زاده در نشست عمومی شورای شهر کرمان در تشریح پروژه ها و برنامه های شهرداری کرمان، از اجرای تقاطع شرف آباد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مراحل این پروژه به خوبی طی شده و امیدورایم کلنگ اجرای تقاطع در اسفندماه به زمین زده شود.

وی همچنین به کلنگ زنی مدرسه 24 کلاسه شهید مجید علی احمدی در محله سرآسیاب کرمان و مشارکت شهرداری در این امر خیرخواهانه اشاره کرد و افزود: کمک شهرداری در قالب مشارکت در هزینه صدور پروانه ساختمانی و واگذاری قدرالسهم زمین، به طور مسلم در افزایش ظرفیت فضاهای آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

عالم زاده اقدام مهم دیگر را برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان عنوان و بیان کرد: این رویداد با حضور معاون وزیر کشور و استاندار کرمان، کار خود را آغاز کرد که امیدواریم به برندی جهانی برای شهرداری و شهر کرمان تبدیل شود.

شهردار کرمان تحویل 20 دستگاه اتوبوس خریداری شده به کرمان را اتفاقی خوب برای شهر دانست و گفت: تا پایان هفته جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، از این تعداد دستگاه اتوبوس رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری در سال آینده

پیش بینی تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری در سال آینده