مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-15سياسي

«دو - صفر» به نفع ترامپ!


دونالد ترامپ جونیور در توییتر نوشت: «وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی معلوم است داری راه درست را می روی!» - دونالد ترامپ جونیور در توییتر نوشت: وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی معلوم است داری راه درست را می روی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، پس از پایان روند استیضاح ترامپ به اتهام تحریک به شورش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، دونالد ترامپ پسر، تبرئه شدن پدرش را با انتشار عکسی از چهره رییس جمهوری پیشین بر بدن سیلوستر استالونه در فیلم راکی 3 جشن گرفت.

او زیر این عکس نوشت: قهرمان استیضاح های پی درپی ! دونالد ترامپ پسر، پس از دومین دادگاه استیضاح پدرش در توییتر خود نوشت: وقتی نظام حاکم از تو متنفر است و می خواهد دیگر نامزد انتخابات نشوی، معلوم است که داری راه درست را می روی.

اریک ترامپ هم خیلی ساده توییت کرد: دو-صفر .

جیسون میلر، مشاور ترامپ نیز نوشت: تا ابد تبرئه شد .

دونالد ترامپ هم که احتمال نامزدی در انتخابات سال 2024 را رد نکرده است، بلافاصله اعلام پیروزی کرد و پس از آن که رای اکثریت هر دو حزب به محکومیت او، به دو سوم لازم نرسید، گفت که جنبش ملی عظمت آمریکا ، دوباره سر برخواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دو - صفر» به نفع ترامپ!

«دو - صفر» به نفع ترامپ!