مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-15اجتماعي

از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنید/استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی ممنوع است


محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت 20 در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت 20 در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.

عزیزاله کناری صبح امروز(27 بهمن ماه) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: با همراهی خوب مردم و زحمات کادر درمان و بهداشت و حوزه های هلال احمر، انتظامی راهور، پلیس راه، شهرداری، سپاه، گروههای مردم نهاد، بازاریان و آموزش و پرورش توانستیم بیماری کرونا را کنترل کنیم اما مردم باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و عادی انگاری این بیماری خطرات بسیار زیادی را در بر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بهداشت به همراه نماینده اصناف از اماکن تجمعی سطح شهرستان بازدید به عمل آورد و تاکید لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک به افراد داشته باشد و همچنین نظارت کامل بر اجرای مراسمات عروسی در شهر و روستاها تا این مراسمات با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود و اگر در مراسم عروسی مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنید/استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی ممنوع است

از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنید/استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی ممنوع است