مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-14اقتصادي

لزوم جلوگیری از روند رو به رشد آلاینده ها در استان بوشهر


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: در راستای جلوگیری از روند روبه رشد آلاینده ها در استان مراکز خدمات تخصصی محیط زیست توسعه می یابد.

- ضرغام حیدریه در گفت وگو با خبرنگار مهر از صدور مجوز مراکز خدمات تخصصی محیط زیست در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراکز در راستای توسعه ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و … تأسیس شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این مراکز افزایش فرهنگ زیست محیطی و ارائه راهکارها علمی تخصصی در حل معضلات زیست محیطی و جلوگیری از روند روبه رشد آلاینده ها در استان است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر بیان کرد: از راهکارهای مؤثر در کاهش آلودگی اجرای کامل قانون هوای پاک به ویژه تبصره یک ماده 16 قانون مذکور است.

حیدریه ضمن اعلام آمادگی سازمان بمنظور کمک در اجرایی نمودن قانون هوای پاک از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری، حساسیت مقامات ارشد استان در این زمینه را خواستار شد.

وی بیان کرد: ارتقا نقش نظام مهندسی و افزایش مشارکت فارغ التحصیلان رشته های زیست محیطی در فعالیت های اجتماعی و تولیدی به ویژه حوزه انرژی، موضوعی حساس و دوراندیشانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از روند رو به رشد آلاینده ها در استان بوشهر

لزوم جلوگیری از روند رو به رشد آلاینده ها در استان بوشهر