مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-14فرهنگي

صدا و سیما با آرشیو خود قهر کرده است/ پرسش های مهم یک نشست


تعدادی از هنرمندان و کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر به بهانه بازنشر آلبوم «صبح شقایق» به آهنگسازی زنده یاد احمد علی راغب نشستی را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کردند.

- تعدادی از هنرمندان و کارشناسان حوزه فرهنگ و هنر به بهانه بازنشر آلبوم صبح شقایق به آهنگسازی زنده یاد احمد علی راغب نشستی را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به بهانه بازنشر آلبوم صبح شقایق با شعر حمید سبزواری، آهنگسازی احمدعلی راغب و خوانندگی مهرداد کاظمی و محمد گلریز جلسه ای روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

صبح شقایق عنوان یکی از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما است که در قالب نخستین آلبوم موسیقی دوران انقلاب اسلامی با آهنگسازی زنده یاد احمدعلی راغب، شعر مرحوم حمید سبزواری و خوانندگی محمد گلریز و مهرداد کاظمی در سال 1360 بازنشر شد.

ضمن اینکه ای بهشتی سیرت ، راه رجا ، شهید مفتح ، شهید مطهری ، شقایق های پرپر ، شهید نواب صفوی ، شهید حداد عادل ، به یاد اباذر زمان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما با آرشیو خود قهر کرده است/ پرسش های مهم یک نشست

صدا و سیما با آرشیو خود قهر کرده است/ پرسش های مهم یک نشست