مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-14حوادث

پلمپ 2 تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در اجرای طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی کهگیلویه از تالار های پذیرایی شهر دهدشت بازدید و 2 واحد متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

- سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزییات این خبر افزود: در تداوم طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی برابر برنامه ریزی انجام شده، طرح نظارت بر تالار پذیرایی سطح شهرستان با همکاری اتحادیه صنفی مربوط به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا 2 تالار پذیرایی متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تالارها پلمپ، پدر داماد دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و تلاش برای دستگیری سایر عوامل دخیل ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا پلیس از همه ظرفیت های خود برای پیشگیری از گسترش هر چه بیشتر این بیماری استفاده می کند و طرح نظارت و سرکشی از واحدهای صنفی در اولویت پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد و با افرادی که بخواهند سلامتی مردم را به مخاطره بیندازند در چارچوب قانون برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، دیماز با بیان این مطلب که، اجرای طرح های امنیت اجتماعی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 2 تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه

پلمپ 2 تالار پذیرایی متخلف در کهگیلویه