مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-14اقتصادي

8 اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحد در دست اجراست


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 اقامتگاه بوم گردی در نقاط مختلف این استان در دست احداث است.

- مجید صفایی افزود: از این تعداد چهار اقامتگاه در شهرستان دنا،یک اقامتگاه در شهرستان بویراحمد، دو اقامتگاه در شهرستان چرام و یک اقامتگاه در شهرستان باشت در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه این اقامتگاه ها توسط بخش خصوصی و حمایت های دولت در حال احداث است تصریح کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح های گردشگری به صورت میانگین 50درصد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با اتمام این طرح ها تعداد اقامتگاه های بومگردی در کهگیلویه و بویراحمد به 14 اقامتگاه می رسد.

صفایی شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و امکانات حوزه گردشگری استان را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: امروزه گردشگری در اقتصاد استان جایگاه ویژه ای به لحاظ اشتغال و درآمد زایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: تبلیغات و معرفی ظرفیت های استان در فضای مجازی، تهیه بالغ بر 400 دقیقه مستندهای تبلیغی، کتاب های دو زبانه و شرکت در جشنواره ها از مهم ترین اقدامات این اداره کل در حوزه گردشگری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحد در دست اجراست

8 اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحد در دست اجراست