مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-14بين الملل

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین المللی دبی


عکاس خوش ذوق سیستانی توانست با ارائه تصویر هوایی که بوسیله هلی شات از شاهرگ های آبی منطقه سیستان تهیه کند در جشنواره بین المللی exposure که در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار گردید در بخش Drone یا پرنده بدون سرنشین مقام دوم رو کسب کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان عکاس خوش ذوق سیستانی توانست با ارائه تصویر هوایی که بوسیله هلی شات از شاهرگ های آبی منطقه سیستان تهیه کند در جشنواره بین المللی exposure که در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار گردید در بخش Drone یا پرنده بدون سرنشین مقام دوم رو کسب کند.

احمد عباسی مقدم در گفت وگو با ایسنا گفت: برای شرکت در این جشنواره که از جشنواره های مطرح بین المللی است و شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند 10 اثر در بخش پرنده بدون سرنشین یا هلی شات ارسال کردم، که خوشبختانه یکی از آثارم که تصویر هوایی از شاهرگ های آبی منطقه در انتهای رودخانه هامون را نشان می داد و در ارتفاع 500 متری از سطح زمین گرفته شده بود، توانست حائز رتبه دوم در این جشنواره شود.

وی بابیان اینکه مقام اول جشنواره را آلبرت دروس از کشور هلند که یکی از عکاسان مشهور است به خود اختصاص داد، افزود: سال هاست که بخاطر علاقه ای که به این حرفه دارم عکاسی می کنم وجشنواره های داخلی و بین المللی زیادی هم شرکت کرده ام اما واقعا وقتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین المللی دبی

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین المللی دبی