مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-14سياسي

صفری: با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی مقابله شود


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقابله با فساد اقتصادی و اداری در کشور، عنوان کرد: باید با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی که باشد بدون درنظر گرفتن مصلحت های فساد انگیز مقابله شود.

- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقابله با فساد اقتصادی و اداری در کشور، عنوان کرد: باید با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی که باشد بدون درنظر گرفتن مصلحت های فساد انگیز مقابله شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ما در ویترین نظام اسلامی قرار گرفتیم که باید جای مردان پاک و پاکان باشد، نظامی که برای برپایی آن هزینه ها شده است قرار نیست هر از چندگاهی هزینه دیگری بر آن بار کنیم، این نظام و این انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی و سرمایه ای دیگر به نام امامین انقلاب و مدد الهی امام عصر(عج) در حال صیرورت است، اما این را بدایند که ما باید عقبه چانی زنی مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات حیاتی در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور مبارزه با فساد است که در خاستگاه فکری معظم له موضوعیت دارد؛ یعنی باید با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی که باشد بدون درنظر گرفتن مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری: با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی مقابله شود

صفری: با فساد اقتصادی و اداری ذیل هر لوایی مقابله شود