مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-14اقتصادي

بیش از 23 هزار کارت ملی هوشمند صادره در کرمانشاه فاقد متقاضی است


مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: بیش از 23 هزار قطعه کارت ملی هوشمند صادره در 2 سال اخیر در استان کرمانشاه فاقد متقاضی است.

- صادق خدادادی صبحپیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 23 هزار و 611 قطعه کارت ملی هوشمند صادرشده در 2 سال اخیر در دفاتر پیشخوان استان کرمانشاه موجود بوده که صاحبان کارت ها با وجود دریافت پیامک تمایلی برای تحویل گرفتن آن ندارند.

وی با اشاره به 84 هزار و 986 درخواست صدور کارت ملی هوشمند از طرف واجدین شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کرمانشاه افزود: حدود 30 هزار قطعه کارت ملی هوشمند در مدت مذکور در استان صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند افراد بالای 15 سال هستند که دارا بودن کارت ملی هوشمند به جهت انجام برخی امور بانکی و اداری ضروری است .

خدادادی به افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: یک میلیون و 629 هزار و 739 نفر در استان کرمانشاه واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد واجد شرایط، یک میلیون و 29 هزار و 83 نفر در استان کرمانشاه برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 23 هزار کارت ملی هوشمند صادره در کرمانشاه فاقد متقاضی است

بیش از 23 هزار کارت ملی هوشمند صادره در کرمانشاه فاقد متقاضی است