مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-14فرهنگي

معرفی هیات انتخاب بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مهر کاشان


هیات انتخاب بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان که اسفند سال جاری برگزار می شود، معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره، خیام وقارکاشانی دبیر این دوره از جشنواره تئاتر مهر کاشان، گروهی سه نفره متشکل از فردوس حاجیان، لیلی رشیدی و فرناز ماجدی را به عنوان هیات انتخاب آثار بخش کودک و نوجوان جشنواره منصوب کرد.

فردوس حاجیان شاعر، نویسنده، کارگردان و استاد دانشگاه، متولد 3 دی 1342 در قائم شهر مازندران (جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی) که به عنوان آموزگار، مجری و مبتکر مجموعه موفق تلویزیونی شهرک الفبا شناخته می شود.

وی دارای مدرک فوق لیسانس تئاتر (کارگردانی بازیگری ) و دکترای مطالعات تخصصی تئاتر است و چندین مجموعه تلویزیونی عروسکی را برای کودکان تهیه، اجرا و کارگردانی کرده است.

وی علاوه بر تالیف کتاب درسی ادبیات فارسی اول و ششم دبستان، مجموعه کتاب های املای سبز ، کتاب شهرک الفبا ، آرش پیشرو در گفتگوی تمدن ها و نویسنده نمایشنامه آرش شهر سوخته و در مجموع 65 کتاب آموزشی برای کودکان نوشته و داوری چندین جشنواره تئاتر را نیز به عهده داشته است.

لیلی رشیدی متولد 1352 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل مترجمی زبان فرانسه، فرزند داوود رشیدی بازیگر قدیمی سینما و تلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مهر کاشان

معرفی هیات انتخاب بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مهر کاشان