مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-14سياسي

مهارت آموزی در استان بوشهر ارتقا می یابد


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برنامه های زیادی برای ارتقا مهارت آموزی در استان بوشهر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح یکشنبه در نشست با فرمانده پایگاه دریایی بوشهر اظهار داشت: سربازان به عنوان نیروهای جوان و متخصص جامعه باید در حوزه مهارت آموزی تقویت شوند.

وی یکی از مشکلات مهم امروز جامعه را بیکاری دانست و افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و با هماهنگی با قرارگاه مهارت آموزی پایگاه دریایی بوشهر در سال آینده 15 کارگاه مهارت آموزی دیگر در مجموعه نیروی دریایی راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه های زیادی برای ارتقا مهارت آموزی در استان بوشهر داریم و در این خصوص با تمام گروه های مرجع مهارت آموزی ارتباط نزدیک برقرار خواهد شد.

وی از توسعه کارگاه های مهارتی در فرماندهی پایگاه دریایی بوشهر خبر داد و افزود: در همه شهرستان ها شورای مهارت آموزی فعال شده و به نحوی برنامه ریزی خواهد شد که سربازان وظیفه با مهارت اولیه وارد سربازی شوند و نیروهای مسلح برای ارتقای آن برنامه ریزی کنند.

دراهکی با اشاره به کسب رتبه های برتر آموزش فنی و حرفه ای در مهارت آموزی سربازان وظیفه در چند سال اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: دوران سربازی، فرصت خوبی برای مهارت آموزی است که پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی در استان بوشهر ارتقا می یابد

مهارت آموزی در استان بوشهر ارتقا می یابد