مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-14اقتصادي

15 تن مرغ با قیمت مصوب در 20 نقطه از شهرستان ری توزیع شد


رییس اتاق اصناف شهرستان ری با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت واحد های صنفی از توزیع 15 تن مرغ با قیمت مصوب در 20 نقطه از شهرستان ری خبر داد.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، با اشاره به توزیع مرغ با قیمت مصوب اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ مرغ در سراسر کشور اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری اتحادیه پرنده و ماهی شهرستان اقدام به توزیع 15 تن مرغ در 20 نقطه از شهرستان کرد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان قابل توجهی کالاهای اساسی شامل روغن، شکر، مرغ منجمد و گرم، گوشت منجمد، تخم مرغ و غیره در سطح شهرستان ری توزیع شده است و توزیع مرغ با قیمت مصوب در روزهای آتی نیز تحت نظر اتحادیه مربوطه و بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری ادامه خواهد داشت.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به دغدغه مردم برای نظارت بیشتر تأکید کرد: به منظور جلوگیری از گران فروشی از ساعات ابتدایی روز بازرسان با مراجعه به واحد های عرضه کننده روند فروش و قیمت ها را رصد کردند که در این خصوص 4 واحد صنفی به دلیل گران فروشی مرغ دولتی جریمه شدند.

ستاره تصریح کرد: بازرسی بر نحوه جذب و توزیع به شکل مستمر انجام می شود که ارائه کالاهای ضروری با قیمت مصوب تا پایان سال ادامه دارد و از لحاظ توزیع کالا در سطح شهرستان ری مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تن مرغ با قیمت مصوب در 20 نقطه از شهرستان ری توزیع شد

15 تن مرغ با قیمت مصوب در 20 نقطه از شهرستان ری توزیع شد