مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-13بين الملل

حاکمان نظامی میانمار از کارمندان خواستند به سرکارشان بازگردند


بخش اطلاع رسانی ارتش میانمار اعلام کرد، حاکمان نظامی در روز شنبه کارمندان را به بازگشت به کار ترغیب کردند و به امکان مجازات و جریمه مخالفان بازگشت به کار اشاره کردند.

- بخش اطلاع رسانی ارتش میانمار اعلام کرد، حاکمان نظامی در روز شنبه کارمندان را به بازگشت به کار ترغیب کردند و به امکان مجازات و جریمه مخالفان بازگشت به کار اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، در میانمار در پی کودتای نظامی اول فوریه نافرمانی مدنی آغاز شد که در راس آن ها بخش درمان و پزشکان قرار دارند و این مساله بر بخش های گسترده دولتی تاثیر گذاشته است.

در بیانیه ارتش میانمار آمده است، اتخاذ تدابیر در حق ناقضان اخلاقیات و اصول خدمات مدنی، لوایح و عدم انجام وظایف طبق قوانین خدمات مدنی و فعالیت ها ممکن است.

نظامیان به سرکردگی ژنرال مین اونگ هلیانگ در 31 ژانویه بر قدرت تسلط یافتند و به مدت یک سال حالت فوق العاده اعلام و رهبری غیرنظامی از جمله آنگ سان سوچی، رهبر حزب حاکم را به جرم تقلب در نتایج انتخابات بازداشت کردند.

در پی کنترل نظامیان بر قدرت میانمار شاهد تظاهرات اعتراضی است در حالی که شورای امنیت و تعدادی از کشورها این کودتا را محکوم کرده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمان نظامی میانمار از کارمندان خواستند به سرکارشان بازگردند

حاکمان نظامی میانمار از کارمندان خواستند به سرکارشان بازگردند