مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:152021-02-13اقتصادي

عرضه سهام رایتل و چند شرکت دیگر شستا در بورس، در دستور کار


مدیرعامل شستا به روند تصمیمات و اقدامات مجموعه شستا در حوزه بازار سرمایه و بورس اشاره و اظهار کرد: در مسیری که در پیش گرفته ایم عرضه شرکت رایتل و سایر شرکت های باقی مانده را ادامه می دهیم.

- مدیرعامل شستا به روند تصمیمات و اقدامات مجموعه شستا در حوزه بازار سرمایه و بورس اشاره و اظهار کرد: در مسیری که در پیش گرفته ایم عرضه شرکت رایتل و سایر شرکت های باقی مانده را ادامه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضوانی فر در مراسم رونمایی از قریب 200 محصول جدید و افتتاح بیش از 14 پروژه بازسازی توسعه ای شستا که در مجموعه تلاش وزارت رفاه برگزار شد با بیان اینکه بر اساس وعده ای که دادیم تقریبا هر 45 روز یک برنامه مشابه تا پایان فرصت خدمت در دولت خواهیم داشت گفت: امروز نیمی از هلدینگ ها فرصت یافتند که طرح ها و محصولاتشان را ارائه دهند و در پایان امسال یا ابتدای سال آینده هلدینگ های دیگر نیز پروژه هایی را آماده بهره برداری می کنند.

وی افزود: شماری از پروژه ها در نوبت افتتاح هستند.

هر 45 روز یک برنامه مشابه با همین کیفیت خواهیم داشت.

از ابتدای سال 99 تقریبا 33 پروژه به ارزش 1600 میلیارد تومان را به بهره برداری رساندیم و 80 پروژه به ارزش 1800 میلیارد تومان نیز آماده بهره برداری است و در مجموع 256 پروژه در حال اجرا به ارزش بیش از 40 هزار میلیارد تومان در مجموعه شس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سهام رایتل و چند شرکت دیگر شستا در بورس، در دستور کار

عرضه سهام رایتل و چند شرکت دیگر شستا در بورس، در دستور کار