مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-13سياسي

درخواست بیش از 5000 نفر از مردم وسهامداران شرکت پلی اکریل ایران از وزیر صمت


کارخانه های  شرکت پلی اکریل را تحویل هیات مدیره منتخب مجمع عمومی شرکت بدهید - ظرف مدت 48 ساعت بیش از 5000 نفر از از حامیان صنعت نساجی کشور و سهامداران شرکت پلی اکریل ایران، با شرکت در یک کارزار مردمی و امضای یک نامه آنلاین خطاب به وزیر صمت، درخواست داشتند که کارخانه های شرکت پلی اکریل تحویل هیات مدیره منتخب مجمع عمومی سوم دیماه این شرکت بر اساس ماده 10 قانون حمایت از صنایع گردیده و همچنین خواستار اعلام برنامه عملیاتی و زمانبندی شده جهت تحویل کارخانه ها به هیئت مدیره شرکت شدند.

همچنین هیات مدیره شرکت پلی اکریل طی شفاف سازی مورخ 25 بهمن اعلام نمود که پیرو اعلام آمادگی تحویل کارخانه های شرکت پلی اکریل ایران، جلسه ای در این خصوص در روز دوشنبه هفته جاری به دعوت آقای خاتمی رییس هیات حمایت از صنایع در وزارت صمت برگزارخواهد شد .

یکی از ویژگی های اکثر سهامداران شرکت پلی اکریل ایران عدم بی تفاوتی آنها نسبت به مسائل داخل شرکتی است که در آن سهامدار هستند، موضوعی که بسیار متفاوت از اکثر شرکتهای بورسی است.

به عبارت دیگر سهامداران شرکت پلی اکریل صرفا یک نگاه سودجویانه به سهامداری خود نداشته و ندارند بلکه شفافیت در مسائل شرکت نیز نه تنها دغدغه آنها بوده است و بارها آنرا مورد مطالبه قرار داده اند بلکه به نحو عملی و از طرق مختلف نیز آن را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بیش از 5000 نفر از مردم وسهامداران شرکت پلی اکریل ایران از وزیر صمت

درخواست بیش از 5000 نفر از مردم وسهامداران شرکت پلی اکریل ایران از وزیر صمت