مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-13اجتماعي

تصویب پژوهانه های جدید در مرکز حافظ شناسی


جانشین مدیر مرکز حافظ شناسی از تصویب 2 پژوهانه جدید تحت عنوان پژوهانه خانواده صحراییان توسط این مرکز خبر داد.

- ایسنا/فارس جانشین مدیر مرکز حافظ شناسی از تصویب 2 پژوهانه جدید تحت عنوان "پژوهانه خانواده صحراییان" توسط این مرکز خبر داد.

رضا رستگاری، شنبه 25 بهمن به خبرنگاران گفت: مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ، با هدف حمایت از پژوهشگران ممتاز و دانش آموختگان مستعد دانشگاهی و توسعه ی کیفی پژوهش های بنیادی در پیوند با حافظ، به جذب و تخصیص اعتبارات تحقیقی در قالب پژوهانه یا گرنت پژوهشی اقدام کرده است.

رستگاری ادامه داد: پس از تصویب و اجرای سه پژوهانه طی 2 سال گذشته، در آستانه ی سال 1400 شاهد تصویب 2 پژوهانه ی جدید با همراهی خانواده ی محترم صحراییان، نهایی شده و توسط مرکز حافظ شناسی اجرا می شود.

به گفته ی وی این پژوهانه، اعطای 2 اعتبار مستقل به نام شادروان آقای رضی صحراییان و شادروان بانو شکیبا صحراییان است که ازسوی فرزندان آنان، در قالب حمایت مالی از طرح های تحقیقی و مطالعات حافظ پژوهی به مرکز حافظ شناسی است و این دو طرح تحت عنوان پژوهانه ی خانواده ی صحراییان مطرح شده است.

رستگاری ادامه داد: دانش آموختگان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری، حافظ پژوهان واجد شرایط و هنرمندان صاحب اثر شاخص می توانند برای برخورداری از این پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پژوهانه های جدید در مرکز حافظ شناسی

تصویب پژوهانه های جدید در مرکز حافظ شناسی