مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-13پزشكي

انجام ویزیت رایگان تیم پزشکی شهید بقایی اهواز در اندیمشک


سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک: ویزیت رایگان تیم پزشکی جهادی بیمارستان شهید بقایی اهواز با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهر آزادی انجام شد.

- یحیی میثم در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حفظ سلامت عموم شهروندان اولین و مهم ترین اولویت شبکه بهداشت و درمان اندیمشک است.

وی افزود: تیم پزشکی جهادی بیمارستان شهید بقایی اهواز به سرپرستی اندامی است که با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهر آزادی، بیماران نیازمند جراحی و خدمات تخصصی و فوق تخصصی شهر آزادی را مورد معاینه قرار داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: در این ویزیت، 32 نفر از بیماران را که نیاز به انجام اعمال جراحی عمومی، ارتوپدی، چشم و قلب داشتند، برای بستری و جراحی رایگان به بیمارستان شهید بقایی اهواز ارجاع دادند.

میثم عنوان کرد: همچنین 120 نفر از شهروندان نیز در حوزه های داخلی، طب فیزیکی، مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق توسط پزشکان سپاه پاسداران و شبکه بهداشت اندیمشک از خدمات درمانی بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهر آزادی در حدفاصل 5 کیلومتری شهر اندیمشک در مسیر اهواز به اندیمشک در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام ویزیت رایگان تیم پزشکی شهید بقایی اهواز در اندیمشک

انجام ویزیت رایگان تیم پزشکی شهید بقایی اهواز در اندیمشک