مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-13اجتماعي

سرنوشت پسماندهای پالایشگاه گاز ایلام چه می شود؟


مسئول واحد حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پسماندهای پالایشگاه گاز ایلام در دسته های عادی، صنعتی، ویژه ، عفونی و کشاورزی شناساسایی و دسته بندی و کد گذاری می شوند.

- ایسنا/ایلام مسئول واحد حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پسماندهای پالایشگاه گاز ایلام در دسته های عادی، صنعتی، ویژه ، عفونی و کشاورزی شناساسایی و دسته بندی و کد گذاری می شوند.

مهدی منصوری اظهار کرد: پسماندهای این پالایشگاه براساس قانون مدیریت پسماند مصوب سال 83 به 5 دسته تفکیک و طی قرارداد پژوهشی با یکی از دانشگاه های معتبر کشور، شناسایی، دسته بندی و شامل پسماندهای عادی، صنعتی، ویژه ، عفونی و کشاورزی شناساسایی و دسته بندی و کد گذاری می شوند.

وی با بیان اینکه پسماندهای عادی توسط نزدیکترین دهیاری بر اساس بند 7 قانون مدیریت پسماند جمع آوری و به محل دفن مورد تایید سازمان محیط زیست انتقال می یابد، گفت: پسماندهای صنعتی بعد از تفکیک در مبدا و مشخص شدن قابلیت فروش یا غیر فروش و بازیافت جهت امحاء به واحد متولی ارجاع می گردد.

وی با بیان اینکه پسماند ویژه بر اساس ماهیت خطرناک بودن به جایگاه نگهداری موقت انتقال یافته و بعد از ثبت مقادیر آن در سامانه سازمان محیط زیست از طریق شرکت های ذیصلاح تحت نظارت ا ین سازمان امحاء می شوند، تصریح کرد: پسماندهای عف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت پسماندهای پالایشگاه گاز ایلام چه می شود؟

سرنوشت پسماندهای پالایشگاه گاز ایلام چه می شود؟