مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-13اجتماعي

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این 8 استان


جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: منع تردد و محدودیت های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ رسول ابراهیمی افزود: پیش از این محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت 21 تا سه بامداد اعلام شده بود و این تردد در شهرهای زرد و آبی با توجه به مصوبات استانی اعمال می شد اما اکنون براساس مصوبه وزارت کشور تردد شبانه در همه شهرها بر اساس همان ساعت اعلام شده مجدد اعمال خواهد شد و رانندگان خاطی به مبلغ دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه 18 بهمن ماه تردد خودروهای غیربومی به استان های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

ابراهیمی افزود: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده، تردد خودروهای غیر بومی به شهرهای استان قم، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن ممنوع است.

وی تاکید کرد: اکنون وضعیت کرونا در برخی شهرهای استان خوزستان قرمز اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این 8 استان

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این 8 استان