مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-13سياسي

عملکرد شهرداری تهران در حوزه موتورسیکلتهای برقی صفر است


در سال گذشته برای شهرداری تهران 40 هزار موتورسیکلت برقی تأمین اعتبار شده بود که متأسفانه شهرداری هیچ اقدامی در این راستا نکرد و عملکردش در این حوزه صفر است.

- مهدی جمالی نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات دولت برای فرهنگ سازی در حوزه استفاده از موتورهای برقی اظهارداشت: در این راستا جلساتی را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشته ایم و قرارمان بر این است که نه تنها در خصوص موتورهای برقی، بلکه برای جا انداختن فرهنگ اتوبوس های برقی هم گام برداریم.

وی افزود: البته اولویت ما اتوبوس های برقی است اما موضوع موتورهای برقی را هم پیگیری می کنیم.

معاون وزیر کشور گفت: با شهرداری تهران صحبت کرده ایم و قرار شد در پارت اول اتوبوس های برقی را تحویل بگیریم و ان شاء الله فرهنگ استفاده از موتور و اتوبوس برقی را ابتدا در تهران و سپس در کشور جا بیندازیم.

جمالی نژاد گفت: درست است که اولویت ما اتوبوس های برقی است اما به جد پیگیر هستیم و فکر می کنیم در همین دولت بتوانیم اتفاقات خوبی را در بحث موتورسیکلت های برقی رقم بزنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وام موتورسیکلت های برقی هنوز همان سه میلیون تومان است، تصریح کرد: وامی که دولت در قالب تبصره 18 برای خرید این موتورسیکلت ها در نظر گرفته بود در ابتدا سه میلیون بود اما الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شهرداری تهران در حوزه موتورسیکلتهای برقی صفر است

عملکرد شهرداری تهران در حوزه موتورسیکلتهای برقی صفر است