مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-13اقتصادي

محصولات نانویی که برای تمیزکاری منازل به بازار عرضه شده است


انواع اسپری های آب گریز، پاک کننده، براق کننده، محلول های چند منظوره و کیسه و سطل زباله های آنتی باکتریال از جمله دستاوردهای محققان شرکت های فناور است که برای تمیز کاری منازل به بازار عرضه شده است.

- انواع اسپری های آب گریز، پاک کننده، براق کننده، محلول های چند منظوره و کیسه و سطل زباله های آنتی باکتریال از جمله دستاوردهای محققان شرکت های فناور است که برای تمیز کاری منازل به بازار عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ستاد نانو در حال حاضر محصولات نانویی برای استفاده در تمیزکاری خانه از سوی برخی از شرکت های فناور عرضه شده است به گونه ای که یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات نانو طیف وسیعی از محصولات نانو از جمله اسپری پاک کننده انواع شیشه، محلول پاک کننده سینک ظرفشویی، اسپری پاک کننده و براق کننده چوب، محلول پاک کننده چندمنظوره، اسپری پاک کننده صفحات نمایش، محلول زمین شوی، اسپری پاک کننده فرش و موکت، اسپری پاک کننده پارکت و اسپری پاک کننده چرم را عرضه کرده است.

این شرکت همچنین محصولاتی نظیر اسپری پاک کننده بدنه خودرو، اسپری پاک کننده لاستیک، اسپری پاک کننده داشبورد و اسپری پاک کننده موتور خودرو را تولید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات نانویی که برای تمیزکاری منازل به بازار عرضه شده است

محصولات نانویی که برای تمیزکاری منازل به بازار عرضه شده است