مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-13فرهنگي

برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری فجر کردستان معرفی شدند


رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان از داوری آثار راه یافته به چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان و معرفی افراد برگزیده خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عباس داودنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان برای چهارمین سال متوالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر را با مشارکت کارتونیست ها و کاریکاتوریست های سراسری کشور برگزار کرد.

وی افزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره بود و هنرمندان آثار خود را در این محورها ارسال کردند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد: بر اساس فراخوان این جشنواره در مهلت مقرر 242 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از تطبیق آثار ارسالی با محورهای جشنواره در نهایت داوری آثار توسط آقایان محمد سامان صولی، سیامک غلامی و خبات ساعدی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری فجر کردستان معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری فجر کردستان معرفی شدند