مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 04:002021-02-13ورزشي

شرایط اولین بانوی المپیکی ایران برای قضاوت در المپیک توکیو


اولین بانوی ایرانی دعوت شده به قضاوت مسابقات تنیس روی میز در بازی‎های المپیک که برای رقابتهای گزینشی توکیو هم انتخاب شده با یادآوری دوری یک ساله اش از میادین گفت: - با این حال آماده قضاوتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تنیس روی میز ایران در تلاش است تا طی یک ماه آینده و به واسطه حضور در دو میدان انتخابی جهان و آسیا برای المپیک توکیو کسب سهمیه کند این در حالی است که از یک سال پیش حضور یک نماینده از این رشته در توکیو قطعی شده است البته در جمع داوران و برای قضاوت در بازی های 2020.

سیمین رضایی یکی از 22 داوری است که از مجموع 240 داور دارای بالاترین مدرک داوری تنیس روی میز (بلوبج) برای قضاوت در المپیک انتخاب شده است.

وی در حالی سال گذشته موفق به دریافت دعوت نامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) برای قضاوت در المپیک شد که پیش از این هیچ بانوی داور دیگری از این رشته و در کل ورزش بانوان ایران موفق به کسب مجوز قضاوت در بازی های المپیک نشده بود.

بدین ترتیب سیمین رضایی اولین بانوی داور ایرانی خواهد بود که در طول تاریخ هفده دوره ای حضور ایران در ادوار مختلف المپیک تابستانی - با احتساب المپیک 2020 توکیو - در این رویداد معتبر قضاوت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اولین بانوی المپیکی ایران برای قضاوت در المپیک توکیو

شرایط اولین بانوی المپیکی ایران برای قضاوت در المپیک توکیو