موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-12فرهنگي

بزرگ ترین عروسک ماریونت به شبکه دو آمد


برنامه تلویزیونی «زعفران» جمعه 24 بهمن میزبان بزرگ ترین عروسک ماریونت شد که تا به حال ساخته شده و این عروسک نخی به طول یک متر و نیم از خاطرات یک قرن گذشته اش در این برنامه گفت.

- برنامه تلویزیونی زعفران جمعه 24 بهمن میزبان بزرگ ترین عروسک ماریونت شد که تا به حال ساخته شده و این عروسک نخی به طول یک متر و نیم از خاطرات یک قرن گذشته اش در این برنامه گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی زعفران ، برنامه زعفران که مدتی جمعه صبح ها از شبکه دو سیما به تهیه کنندگی محمد سلوکی و سردبیری و کارگردانی افشین لیاقت پخش می شود در روز جهانی رادیو بزرگ ترین عروسک ماریونت که در این سال ها در تلویزیون را به نمایش درآمده را به برنامه اش دعوت کرد.

اندازه عروسک های نخی معمولاً بین 30 تا 40 سانتی متر است و این عروسک حدود صد و پنجاه سانتیمتر است و از فاصله هشت متری مدیریت می شود و شخصیتی برای آن خلق کرده اند که متولد سال 1299 است و برای دومین بار تغییر قرن را تجربه می کند.

صداپیشه آن شکوفه عزیزی است که پیش از این در عصر جدید حضور داشته است و عروسک ساز این ماریونت غول پیکر آزاده رضایی است و عروسک گردانان مریم ایران منش و رویا راد هستند.

پیش از این محمد سلوکی تهیه کننده این برنامه در توضیح ویژگی های این برنامه گفته بود: در زعفران که با رویکرد ایجاد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین عروسک ماریونت به شبکه دو آمد

بزرگ ترین عروسک ماریونت به شبکه دو آمد