مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-12سياسي

سند چشم انداز مداحی کشور تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی طاهری در گفت وگوی ویژه خبری شبکه قرآن و معرف سیما با اشاره به این که توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی از مهم ترین رسالت های مداحان و اهل منبر است، - رییس هیأت مدیره خانه مداحان کشور از تدوین سند چشم انداز مداحی در خانه مداحان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی طاهری در گفت وگوی ویژه خبری شبکه قرآن و معرف سیما با اشاره به این که توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی از مهم ترین رسالت های مداحان و اهل منبر است، گفت: به منظور تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رعایت اصول اسلامی و فرهنگ اسلامی در بین مداحان با همکاری اعضای خانه مداحان کشور سند چشم اندازی در دست تدوین است.

وی افزود: این سند چشم انداز در اصل برای مداحان کشور نقشه راهی است که به طور قطع آسیب ها را در این بخش به حداقل می رساند.

رییس هیأت مدیره خانه مداحان کشور گفت: مقام معظم رهبری بار ها بر نشر فرهنگ اهل بیت توسط مداحان تأکید کردند بنابر این باید شعرها، نحوه اجرا و بیان مداحان براساس فرهنگ اصیل اسلامی باشد.

طاهری با تأکید بر این که ارائه سخنرانی ها و خطابه ها و مداحی ها باید توأم با هنرمندی باشد، تصریح کرد: مداحی با یک بیت شعر اثرگذار می تواند بر فطرت انسان که با هنرمندی عجین شده است تأثیر بسیار زیادی بگذارد بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز مداحی کشور تدوین می شود

سند چشم انداز مداحی کشور تدوین می شود