مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-12سياسي

سخنان رهبری نقشه راه نظام در موضوع برجام است


سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به سخنرانی مهم رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش اشاره و اظهار کرد: این سخنرانی فرازهای مهمی را در برداشت که خلاصه آن لغو همه تحریم ها، راستی آزمایی آن در میدان عمل، نه بر روی کاغذ و برگشت ایران به تعهدات برجامی بود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است، افزود: برای تحقق این نقشه راه تنها و تنها باید یک صدا از ایران و مسؤولان ارشد و میانی ایران شنیده شود.

وی به سفر قالیباف به روسیه و سفر آیت الله رییسی به عراق اشاره و تصریح کرد: این سفر در نوع خود بسیار پراهمیت است، اما آنچه که اهمیت سفر قالیباف را دوچندان کرد، پیام رهبر حکیم انقلاب اسلامی به پوتین است که به گفته رییس مجلس، نقشه راه نگاه به شرق که سیاست ها و راهبردها و راهکارهای مهمی را در بردارد.

رحیمی با تاکید بر اینکه عراق شریک راهبردی و همسایه درجه اول ایران محسوب می شود، ادامه داد: زیرساخت این پیوند، فرهنگ مشترک دینی و مذهبی و ارتباطات چندصدساله فرهنگی و مذهبی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبری نقشه راه نظام در موضوع برجام است

سخنان رهبری نقشه راه نظام در موضوع برجام است