مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-12اقتصادي

کارشو تخصصی آسیاخودرو در عرش آجودانیه برگزار شد


کارشو تخصصی محصولات مدیران خودرو توسط شرکت آسیا خودرو برگزار شد.

در این برنامه عمومی که در مجتمع رفاهی عرش آجودانیه برگزار شد، خودرو های X22، Arizzo6 و Tiggo7 برای بازدید عموم در سالن اصلی مجتمع حضور داشتند.

همچنین ثبت نام تست درایو سه محصول آریزو6، تیکو7 و تیگو8 برای نخستین بار در این برنامه و توسط شرکت آسیا خودرو به روش جدیدی انجام شد.

در این روش جدید و متمایز، درخواست کنندگان بعد از ثبت نام و ارائه مدارک و امضای تعهدنامه تست درایو، خودرو مورد نظر را برای تست از در منزل خود تحویل خواهند گرفت.

شرکت آسیا خودرو با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو حدود 5 سال است که همکاری خود را با شرکت مدیران خودرو آغاز کرده است.

این شرکت مولتی برند سوابق درخشانی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو دارد که از مهم ترین آن ها می توان به همکاری با برند اوپل و نمایندگی کیاموتور پیش از عقد قرارداد با سایپا اشاره کرد.

این شرکت که به عنوان یکی از نمایندگان برتر ایران خودرو به حساب می آید از حدود 5 سال پیش همکاری خود را با شرکت مدیران خودرو آغاز کرد و اکنون در دو نمایندگی خود واقع در در شرق تهران، فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشو تخصصی آسیاخودرو در عرش آجودانیه برگزار شد

کارشو تخصصی آسیاخودرو در عرش آجودانیه برگزار شد