مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-12فرهنگي

نمایش های خیابانی جشنواره عروسکی در بستر مجازی ارایه می شوند/ معرفی آثار بخش مهمان 


معرفی نمایش های بخش مهمان هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک و توضیحاتی درباره اجرای نمایش های خیابانی این جشنواره در فضای مجازی، تازه ترین خبرهای این رویداد هنری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آثار نهایی بخش میهمان هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک معرفی شدند.

بر اساس اعلام ستاد خبری این جشنواره، سه نمایش در بخش میهمان این دوره از جشنواره حضور دارند که اسامی این نمایش ها به شرح زیر است: خانه برناردا آلبا ، نویسنده: فدریکو گارسیا لورکا، کارگردان: زهرا صبری از تهران جنگ و صلح نویسنده و کارگردان: میثم یوسفی از تهران تـنها یک زمین داریم نویسنده و کارگردان: حمیدرضا اردلان از تهران (تولید بازار بزرگ ایران).

همچنین مدیر بخش نمایش های خیابانی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک، خبر داد که آثار این بخش در بستر فضای مجازی به نمایش در می آیند.

سامان خلیلیان با این توضیح که از یازده نمایش خیابانی طبق استانداردی که اعلام شده فیلمبرداری می شود، گفت: طبق گفته شورای سیاست گذاری جشنواره، آثار پذیرفته شده این بخش نیز در بستر مجازی به نمایش درمی آیند و اجرای فیزیکی ندارند.

او با تاکید بر این که از نمایش ها به لحاظ کیفی به گونه ای فیلمبرداری می شود که به بهترین شکل ممکن در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد، ادامه داد: آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های خیابانی جشنواره عروسکی در بستر مجازی ارایه می شوند/ معرفی آثار بخش مهمان 

نمایش های خیابانی جشنواره عروسکی در بستر مجازی ارایه می شوند/ معرفی آثار بخش مهمان