مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-11پزشكي

رییس بنیاد امور بیماری های خاص: افزایش سالانه 103 هزار بیمار سرطانی


افزایش سالانه 103 هزار بیمار سرطانی رییس بنیاد امور بیماری های خاص گفت: 4 مرکز درمانی و بیمارستان تخصصی توسط این بنیاد در حال ساخت است که تا سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

فاطمه هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با ایرنا در بجنورد اظهار داشت: امروز سیزدهمین و چهاردهمین مرکز تخصصی بیماری های خاص در شهر بابک کرمان و بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید و از چهار مرکز در حال ساخت نیز، 2 مرکز تا نیمه نخست سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: یکی از این مراکز که 17 هزار متر مربع وسعت دارد و تقریبا در مراحل پایانی ساخت است در ماههای اول بهار آماده افتتاح می شود و دیگری که بیمارستان سرطانی بیماران خاص است و 70 هزار متر مربع وسعت دارد در 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه فعالیت های بنیاد امور بیماران خاص با تکیه بر کمک های مردمی و به امید حمایت مردم آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: اگرچه این بنیاد در بودجه عمومی دولت ردیف اعتباری دارد اما اتکای اصلی آن به مشارکت و مساعدت های مردمی است.

هاشمی در مورد هزینه های درمانی بیماران خاص گفت: هزینه های بیماران در مراکز ما رایگان است و بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیز به شکل رایگان خدمات می گیرند و 50 درصد هزینه های بیماران سرطانی که در مراکز بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد امور بیماری های خاص: افزایش سالانه 103 هزار بیمار سرطانی

رییس بنیاد امور بیماری های خاص: افزایش سالانه 103 هزار بیمار سرطانی