مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-11اجتماعي

طرح کمربند سبز تبریز پیشرفت چندانی نداشته است


معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی با اشاره به احرای طرح کمربند سبز در تبریز، گفت: این طرح متاسفانه آنگونه که باید پیش نرفته و کاشن یک درخت در پارک یک محله ای را نمی توان در قالب کمربند سبز مطرح کرد.

- معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی: طرح کمربند سبز تبریز پیشرفت چندانی نداشته است ایسنا/آذربایجان شرقی معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی با اشاره به احرای طرح کمربند سبز در تبریز، گفت: این طرح متاسفانه آنگونه که باید پیش نرفته و کاشن یک درخت در پارک یک محله ای را نمی توان در قالب کمربند سبز مطرح کرد.

احمد موقری با تاکید بر تسریع و برنامه ریزی دقیق برای ادامه و اتمام طرح کمربند سبز، افزود: با توجه به این که کمربند سبز به نوعی مانعی برای ایجاد تصرفات در اراضی ملی، عمومی و مانع توسعه ساخت و سازها بوده، اگر تحقق نیابد حتی در خصوص حاشیه نشینی نیز نخواهیم توانست مدیریت کنیم.

وی با بیان این که متاسفانه در اتوبان تبریز-سهند شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم، اضافه کرد: با توجه به این مساله باید برنامه های مدونی برای پیشگیری از این موضوع و تحقق کمربند سبز ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کمربند سبز تبریز پیشرفت چندانی نداشته است

طرح کمربند سبز تبریز پیشرفت چندانی نداشته است